Reklamace zboží

Pokud se na zakoupeném zboží objeví výrobní vada nebo poškození, které nebylo způsobeno běžným používáním, můžete uplatnit reklamaci. Pro vrácení zboží do 30 dnů od nákupu využijte prosím formulář pro vrácení zboží. Děkujeme!

Jak postupovat při reklamaci

  1. Přihlaste se do svého účtu.

    Máte-li účet, stačí se přihlásit. Nejste registrovaní? Nevadí – objednávku načtete pomocí čísla objednávky a e-mailu, který jste uvedli při nákupu.

  2. Vyberte produkt k reklamaci.

    Zvolte konkrétní zboží, které chcete reklamovat, a uveďte důvod reklamace.

  3. Doplňte podrobnosti a fotodokumentaci.

    Popište závadu, nahrajte fotografii a zvolte způsob, jakým si přejete reklamaci vyřešit (oprava, výměna, vrácení peněz).

  4. Vyčkejte na naši odpověď.

    Pokud nebude nutné zboží doručit fyzicky, vyřešíme vše online nebo telefonicky. V opačném případě vám poskytneme pokyny pro zaslání přes PPL.

Kontakt pro reklamace

Tomáš Zajíc
E-mail: info@teniskozrout.cz

Na veškeré reklamace odpovíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejich uplatnění, v souladu s platnými právními předpisy.

Nakupte po telefonu
jsme on-line!
Doprava zdarma
po celé ČR
Odesílame ihned
na jakékoliv místo v ČR